Kategorie

Informacja o zwrotach i reklamacjach

W zakładce O Nas przeczytacie Państwo o produktach oferowanych przez Maajla.pl. Nasze szale są tkane i haftowane ręcznie oraz barwione naturalnymi barwikami. Istnieje duża różnorodność wzorów i mała powtarzalność modeli.  Zatem mogą występować drobne różnice w barwach i wzorach produktów w stosunku do zdjęć zamieszczonych w Sklepie.

W przypadku zamówienia kaszkietów lub kapeluszy, kluczowy jest właściwy rozmiar. Najczęstszą przyczyną zwrotu jest konieczność wymiany na inny rozmiar.

W przypadku wątpliwości przy składaniu zamówienia, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie lub drogą mailową.

Jednakże, jeśli okaże się, że otrzymany towar nie spełnia oczekiwań, Klient moze zgłość reklamację, a także ma prawo do zwrotu towaru lub wymiany na inny towar w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, na nasz koszt, zgodnie z poniższą procedurą zwrotu:

  • Powiadomienie pisemnie wypełniając  formularz reklamacji (w przypadku reklamacji), lub formularz odstąpienia od umowy (w przypadku zwrotu) i wysłanie go do Biura Obsługi Klienta na adres:

    Sklep Maajla
    ul. Mokotowska 48 lokal 105
    00-543 Warszawa
     
  • Przed odesłaniem towaru, zalecamy kontakt z nami w celu ustalenia dogodnego sposobu odesłania towaru, w tym rodzaju przesyłki zwrotnej oraz firmy, za pośrednictwem której przesyłka zostanie odesłana. Preferowaną przez nas firmą do odesłania przesyłki zwrotnej jest Poczta Polska.
  • W przypadku odesłania towaru przesyłką pocztową, prosimy o nadanie przesyłki na swój koszt. Niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego towaru, zwrócimy jego wartość na wskazane konto bankowe lub przekazem pocztowym.
  • W przypadku przesyłki otrzymanej od nas Kurierem UPS, zamówimy kuriera na nasz koszt po odbiór przesyłki zwrotnej, oraz wyślemy dokumenty przewozowe do przekazania kurierowi.
  • W przypadku zwrotu, po otrzymaniu towaru sprawdzamy czy nie był noszony i czy nie jest uszkodzony. Dopiero po inspekcji towaru, wysyłamy zwrot środków na podane konto bankowe lub, w przypadku płatności poprzez platformę tpay, zwrotu środków możemy dokonać na kartę lub konto PayPal.
  • Reklamacje podlegają tej samej procedurze inspekcji towaru. W przypadku uznania reklamacji, dokonujemy wymiany towaru lub zwrotu środków. 

W przypadku wymiany towaru, skontaktujemy się w celu osobistego doradzenia wyboru wymienianego towaru.

UWAGA: Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. Dopiero po inspekcji towaru dokonujemy zwrotu środków na wskazane konto bankowe, kartę lub konto PayPal.